Ledenbijeenkomst 13 juni 2023
Na de succesvolle afgelopen bijeenkomst, waar we elkaar eindelijk weer fysiek konden ontmoeten, zal ook aankomende bijeenkomst van dinsdag 13 juni gelukkig weer fysiek plaatsvinden.

Het volgende staat op het programma:
Wij nemen jullie graag kort mee in de aanstaande bestuurswissel, zoals aangegeven in laatste bijeenkomst. Tijdens de laatste bijeenkomst in november is Jennifer Lakerveld aangesteld als nieuw bestuurslid en is er aangegeven dat Marit Roovers en Ellis Vlessert dit jaar zullen aftreden als bestuursleden. We geven graag de ruimte om je aan te melden als nieuw bestuurslid. Het streven is om in de bijeenkomst in het najaar het nieuwe bestuur aan te kunnen stellen.

Daarnaast zal onder andere het onderwerp Programma Wonen, Ondersteuning en Zorg voor Ouderen (WOZO) aan bod komen. Deze presentatie zal vanuit AAG worden verzorgd, waarin ze jullie laat weten wat de gevolgen voor de ouderenzorg zijn van dit programma.

Het tweede deel van de ochtend zal een accountant het stokje overnemen. Iedereen kent de uitdagingen van het bezoek van de accountant. Zorgorganisaties zijn ten tijde van een interim controle en/of de jaarrekening druk bezig om alle documenten en controles aan te leveren. Het leek ons mooi om eens de kant van de accountant te horen. Wat krijgt de accountant voor opdracht vanuit de financiers? Welke controles moeten zij uitvoeren en waarom? Na deze presentatie zullen we in een interactieve sessie met elkaar in gesprek gaan over de accountantscontroles bij jullie in de organisatie.

Programma

Op verzoek van onze leden bestaat het programma enkel uit plenaire sessies. We halen informatie op en gaan interactief met elkaar aan de slag. Het voorlopige programma ziet er als volgt uit:

09:00 – 09:30 – Ontvangst
09:30 – 09:45 – Welkom en aandacht voor bestuursfuncties
09:45 – 10:30 – Wozo door AAG
10:30 – 10:45 – Koffiepauze
10:45 – 11:45 – Accountant over controles binnen een zorgorganisatie
11:45 – 12:30 – Interactieve sessie over de accountantscontroles
12:30 – 13:30 – Lunch

Praktische informatie

Wederom is gekozen voor een centraal gelegen locatie, namelijk:

Locatie De Engel
Burgermeester Wallerweg 2
3991 DM Houten

Een routebeschrijving is hier te vinden. De locatie beschikt over voldoende (gratis) parkeerplekken en is tevens goed bereikbaar met het OV.
 

Na afloop van de bijeenkomst zijn de presentaties hieronder te downloaden.

Let op: downloaden kan alleen als u bent ingelogd.